Followers

Monday, June 21, 2010

I Love U-Make-up Bag





Bag make-up.....wana pink??? Maaflah tak dapat nak penuhi permintaan Puan Juraidah kita kali ni sebab bagi saya warna pink dan make-up memanglah comel. Tapikan....segala lipstik, segala eye-shadow adalah antara benda yang membuatkan fabrik mudah kotor. Jadi saya pilihkan warna yang tak terlalu pinky ya akak......Tapi applique-nya saya pinkkan segala.....hahahaha.

Seperti biasa, sebab Puan Juraidah kata nak yang besar bagi mudah dia memuatkan segala barang make-upnya. Jadi saya pun buat besarlah juga...muat jugalah bedak saya....lipstik, maskara, segala berus dan juga eye-shadow.....tapi kalau akak nak bawa lemari make-up mmg tak muatlahkan.....:p

So, ini mungkin product saya yang terakhir untuk Bulan Jun ini. Kalau ada pun selepas ini mungkin yang untuk diri sendiri. Untuk bulan depan baru 2 saya terima, jadi mungkin bulan depan saya agak santai menyiapkan order dari Puteri tercinta dan Ibu Mertua ku.....(maaf ya mak, yang mak punya tu tak terbuat lagi...).


No comments:

Post a Comment