Followers

Sunday, February 28, 2010

Camera Pouch Sementara


Camera Pouch saya dah buruk. Maklumlah kan dah lama sangat saya guna, lepas tu selalu saya lasakkan, berpeluh la, kena air lah.....macam-macam lagi. Buruk saja tak apalah, satu hari tu sewaktu ke Kelantan, saya hairan bila handbag saya penuh dengan serbuk hitam, kisah misterilah masa tu....Siasat punya siasat barulah perasan yang serbuk hitam-hitam tu berasal dari camera pouch saya yang dah buruk tu...baldunya dah tanggal dan bercompang-camping jadiknya. Maka, mahu tak mahu saya pun buatkan camera pouch yang sementara. Guna Balance kain yang digunakan buat baju kedah mak....Hmmm...hasilnya boleh ajelah. taklah menarik...sebab nak buat cepatkan....asal boleh aje pun dah ok...(hmmm nanti buatkan yang lebih elok....atau beli yang baru aje:cameranya...hahahaha)

No comments:

Post a Comment