Followers

Tuesday, June 15, 2010

Sales...sales...sales.......kat Pondokcraft

Bila tengah bulan tiba.......dan ada sale di sana-sini......hatiku mmglah tak tenteram rasanya. sebaik sahaja mataku memandang ke arah skrin dan tertera perkataan sale!!!!! Terus je sms tanya...'sale ni untuk on9 je ke?' (lebih kurang cam tulah ayatnye tadi....dah lupa plak..ghegheghe...)

So, tengah hari tadi sempatlah menjengah Pondokcraft.......dan mata saya dengan jayanya menjadi rambang.......tapi tak pe.....sale sampai hujung bulan Jun ni...so ada masa lagi nak membeli belah kat situ......(kiranya yang terpilih oleh hatiku masih ada la...)

Sapa nak pi shopping kat sana silalah.......macam2 ada....fabrik pun lawa2.....hati tak tahan...cuma poket bocor sikit la bulan ni...nak kena tunggu salary tiba...adussss. Sale ada sampai 30% tu..... (Ayu...klu rajin simpan la sikit fabrik untuk kita ye....)


Ini fabrik yang sempat saya kipnap tadi....(kawan saya kata kelabu asap...tapi tak pe kan....saya pun kelabu asap....padan le tu...;p...)

Sesape yang nak membeli fabrik sila2 la jenguk kat sini....http://pondokcraft.blogspot.com
Cantik, menarik...lagi tertarik tau......huhuhu

4 comments:

  1. Ya Allah Fieda oii..I always read your post kat my 'crazy' friend Ann punya blog..I tgk ur profile pic & I jumpa u tadi I rasa cam familiar sgt...rupa2nya u ke Mama Nuriel..issh..ishh..anyway, tq sbb drop by pondok...mai lagi no...jgn serik..!!

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh....i tak serik u.....takut ayu yang sering nak terima kunjungan....semua minta diskaun...ghegheghe..;p

    ReplyDelete
  3. syoknya shopping.kalo dekat kl dah lama terjah kedai hehe
    cantik la kain tu. ada dlm kategori diskaun ka?

    ReplyDelete
  4. hmmmmm....tak sure la....yang tahu cantik...pastu berkenan....pastu terpikat.....kehkehkeh.....ambik je......tapi asa semua fabrik ada diskaun....yang bezanya %-nya saja....:)

    ReplyDelete