Followers

Tuesday, May 18, 2010

Cutie Pink-Camera Pouch

Cutie Pink- Camera Pouch

Salam.....hari ini saya siapkan satu lagi tempahan 'camera pouch' untuk Cik Shidah Noordin. Actually dia terberkenan dengan 'camera pouch' saya yang sebelum ini. Tapi memandangkan camera Cik Shidah kita ni agak slim, maka saya tukar sikit rekabentuknya agar lebih nampak slim lagi.....hehehe
Gabungan Printed Cotton dengan Felt dan juga lace.....serba pink gitu.....


Cik Shidah nak namanya diabadikan di 'camera pouch'nya....


Bahagian dalam menggunakan fabric cotton bercorak kotak-kotak

Saya quilt di atas fabric yang bercorak bunga ros kecil2 ni.......waaaa....actually ini antara fabric kesayangan saya.....tapi sebab Cik Shidah pun saya sayang maka saya berikan dia fabrik yang saya sayang juga......


So....lepas ni saya akan teruskan dengan satu lagi tempahan.....HP pouch pula untuk Puan Shiela. Nak yang cute.....tak mudah kotor warnanya.....hmmm....idea....idea....idea.....datanglah padaku.....;p

No comments:

Post a Comment