Followers

Saturday, May 15, 2010

Diapers Bag

Diapers bag

Lengkapkan dengan poket kecil di bahagian dalam.




Bulan lepas ada tempahan untuk diapers bag. Tak sempat buat, bulan ni pun masih busy....tapi sebab dah janji kena penuhikan.......:)....so, hari ini, hamba dengan sedaya upaya cuba siapkan tempahan nih....(hahaha...sebab 2, 3 hari lepas chatting ngan si dia, ayatnya:jangan tak buat sudah lah ye....). So, lagi....cepat2lah siapkan.....hehehe...atlast.....siaplah sudah.....

Sue minta saya buatkan diapers bag...sempena kelahiran baby girl dia.....warna baby girl dah tentulah pink kan......tapi mama baby ni minat brown colour....sebab tulah saya pilih fabric ni....ada combination kedua-dua warna....tapi dah tentu saya lebihkan brown tu sebab mama dia yang nak bawa pun kan....hehehe....:p

3 comments:

  1. terima kasih kerana datang berkunjung ke blog saya. cantik kain brown untuk diaper bag ni.

    ReplyDelete
  2. sama2....saya pun suka jalan2 kat blog awak...interesting....hmmm....saya mmg berkenan masa beli...lepas tu sayang pula nak guna....hehehe...tapi kena guna juga....:)

    ReplyDelete
  3. hye salam kenal
    brape harga diaper bag ni ye?
    reply me here,tq
    sang_merah01@yahoo.com

    ReplyDelete