Followers

Saturday, May 29, 2010

Setelah seminggu....:)

si kucing comot sewaktu dalam pembikinan.......


wahhhhh....bermeter2....saya wat bias tape hari ni.....:)


siapkan tempahan untuk hp pouch......ngan applique kucing comot kat depan....ghegheghe


saya pun buatkan 1 gift untuk birthday girl.....simple je....sebab hadiah yang grand untuk hari bahgia lagi 2 minggu je......



bahagian belakangnya.....(guna kain perca....waaa....ada gunanya simpan kain lebih-lebih ni)


yang ini pula untuk puteri kesyangan.....semuanya warna pilihan dia....termasuk loceng hijau tuh.....saya tukang jahitnya saja......



fabrik belakang ni...mama nuriel yang pilih...pun dari kain perca saja.......:)


hehehe....sebenarnya dah lebih seminggu saya tak sentuh mesin jahit saya....dan saya benar2 rindu. Tap bila Nuriel tak sihat.....kemudian saya pun sibuk dengan pelbagai aktiviti maka terpaksa saya lupakan sekejap....so, hari minggu yang panjang inilah saya kembali menggerakkan mesin jahit saya...dalam keterbatasan waktu disamping tugas harian yang lain....haaa.....macam2 lah saya buat hari ni.......:)....suka2.....

No comments:

Post a Comment