Followers

Tuesday, October 4, 2011

Bunga Kristal

Kaki saya merasa amat letih pada hari ini!!!

Seperti yang telah saya nyatakan sebelum ini, saya amatlah sibuk dengan kerja-kerja harian. Tetapi sejak peristiwa tempoh hari, saya mula merasakan saya memerlukan lebih masa untuk menyelesaikan beberapa perkara berkaitan diri sebelum segalanya mula menjadi parah untuk diri saya sendiri.

Jadinya tadi, saya menghabiskan waktu kerja tepat pada masanya dan berlari-lari anak ke sebuah kedai kelengkapan perkahwinan. Bukan apa, hendak membuat survey terutamanya doorgift. Nanti barulah saya boleh membuat budget. Semasa acara membuat survey tu.... saya sempatlah membeli acrylic bead untuk saya jadikan 'hand bouquet' di hari bahagia nanti....hehehehe

Hasrat di hati tu naklah jadi begini.....sumber:internet

Atau sekurang-kurangnya begini.........sumber:internet

Sebenarnyakan.... saya suka sangat dengan 'fresh flower'. Bagi saya 'fresh flower' lebih nampak hidup, segar dan cantik. Akan tetapi, memandangkan waktu yang terhad untuk sebarang persiapan majlis nanti... maka saya korbankan keinginan hati untuk memastikan segalanya tersedia lebih awal sebelum saya jadi kalut....



Tapi sehingga saat ini, baru 2 saja yang siap..... hehehehe... baru percubaan.....:)

No comments:

Post a Comment