Followers

Thursday, September 1, 2011

2G Table Cover for Eid

Now.... presenting my 2G table cover....:)

Oppsss....Salam Eid ya.... Okay, 2G membawa maksud; Green & Grey. Kombinasi warna yang best di mata saya, tetapi tidak di mata Tuan Puteri Bertuah...ghegheghegheghe......


Inilah fabrik yang berjaya saya kipnap dari IKEA bulan lepas...hehehehehe. Eh, 2 bulan lepas...


Ini rupa keseluruhannya yang sangat simple sahaja saya buat... (Orang buat sebelum Aidilfitri, untuk dipakai pagi-pagi Aidilfitri... Tapi saya, baru nak terkodek-kodek buat di hari Aidilfitri sebab hanya pada hari itu saya cuti...kehkehkehkehkeh


Tepi ikat riben je..... See, my polka-dot green ribbon, saya suka sebab macam nampak sweet je beriben-riben ni....hikhikhikhik


Lagi suka sebab boleh digunakan di muka yang satu lagi.... Double face gitu..... (hai...ada macam talam dua muka tak saya ni???). Tak, sebenarnya saya suka bila double face gini sebab bila rasa jemu dengan warna yang satu tu, boleh tukar guna warna satu lagi.... Riben tepi pun boleh guna untuk ikat, biar nampak comel atau pun boleh sembunyi je kat dalam.... Jimatkan....??? 1 penutup meja dapat 2....:)

Okay, nak kena siap-siap......nak pergi cuti-cuti malaysia....tata....:)

No comments:

Post a Comment