Followers

Wednesday, April 10, 2013

Floral Headband

 Assalam.... sekadar sembang-sembang petang sementara menunggu pukul 5 petang hendak menjenguk ayahanda di hospital. Bukan apa, sekadar hendak menunjuk satu lagi hasil kerastangan di malam hari sewaktu menemankan si Jari Halus tidur...
 
 
 
Ini hasil kerastangan saya. Floral Headband, menggunakan gabungan fabrik kapas yang di simpul-simpul menjadi kuntuman bunga. Saya hiaskan dengan lace dan kelopak mawar dari fabrik felt. Bahagian bawahnya juga saya hiaskan dengan fabrik felt yang telah saya potong mengikut bentuk bunga dan saya jahit menggunakan jahitan tangan sahaja.
 
 
 
Esok paginya, saya gayakan pada si Jari Halus...... Hahahaha...nampak comelkan? Lagi comey dari Kak Tun kan???.... hahahaha
 
**ini sahaja la yang termampu buat sekarang ini..... sekadar memastikan jari jemari tidak terus kelu untuk berkarya nanti....:)





No comments:

Post a Comment