Followers

Sunday, April 10, 2011

Roshey's Giveaway - Teka gambar masa muda

Pstt...psttt...pstttt...ada orang buat giveaway la.....nak join boleh????

Hehehehehe....dia tak bagi join pun saya nak join juga sebab katanya crafter akan sukakan hadiahnya. Jadi saya mesti suka kalau menang la. Sebabnya saya ni tak berapa bertuah lagi la bab-bab giveaway ni. Kali ni, just another try... hopefully lucky la kali ni ye....:)

Katanya, jika nak join, mudah je syarat-syaratnya...begini ye...:):

1. Be my follower.
(dah...dah jadi....kehkehkeh dan akan

tinggalkn jejak)
2. Put an entry about this GA in your blog
(Hah! ni tgh buat le ni...)
3. Identify me from the pic... correctly..
( hmmmm yang mana ya?????)
(*clue... female... short hair... fair & lovely.. hahaha!!!)

Belek punya belek....sampai naik rabunlah mata ini tau... Gambar dulu-dulu ni...lepas tu besar pula tu kan....(jika guna kanta pembesarlah)...... Bedasarkan clue yang diberi....saya meneka.......:

Barisan paling hadapan No.3 dari kiri yang dok sebelah Cikgu tu...

Erkk...???? Rasa-rasa betul ke???? Ye la, kata Fair n Lovely...mesti dulu dia gelap-gelap skit.... Pastu sekarang dah putih comel gitu.... Siap masuk majalah.... Kalau salah jangan marah ye....

Anyway, Epi Bestday untuk Puan penganjur... Harapannya panjang umur, murah rezeki dan bahagia selalu ye..... Apa-apa pun, kenangan masa lalu tu terasa indah bila kita kenang semula kan? Terutamanya zaman remaja begini... Masa baru-baru menginjak alam remaja...semua nak explore...

p/s: Saya dulu pun gelap sungguh.... sekarang org jumpa kata saya dah cerah..... Sebab cerah tu yang paling tak boleh terima.... Sebab dulu saya kurus, sekarang kembang gebu....hukhukhukhuk. Sebab tu cerah...:(

No comments:

Post a Comment