Followers

Sunday, September 25, 2011

Belajar, belajar, belajar....:)

Salam......

Hmmm.... Saya ni kan, sibuk tu teramatlah sibuknya. Akan tetapi, jika disebut sahaja tentang kelas menjahit atau apa, saya jugalah yang beria nak pergi. Perasan 'superwoman' memang begini agaknya....:)

Okay, kelas yang terkini adalah 'dressmaking class'. Beria saya pergi tau sebab utamanya nak belajar cara-cara buat 'pin-tuck' tu hah!. Dah lama betul saya mengidam tengok baju yang ada perincian sebegitu. Nak dibeli mahal le pulak, agaknya jika nak dibuat sendiri tu, tahun berapalah pula dapat dipakai nantikan????

Tapi, saya tak kira, saya belajar juga, saya nak buat juga.....dan saya hadirkan diri walaupun saya sibuk yang teramat sangat.


Cantik tak???? Inilah yang saya kerjakan sampai terbongkok-bongkok..... Dan saya amat suka...:)



Ini pula jahitan yang menggunakan 'wing needle'. Dah lama seiring sejalan dengan Cik Nina, akan tetapi masih belum khatam segalanya tentang Cik Nina.... (maaflah, tuanmu ini masih belajar mengenalimu...)

Gambar hasil sepenuhnya tidak akan dipaparkan sebab masih belum disiapkan sepenuhnya..... Letih dah pinggang mengadap Cik Nina sehari suntuk.... Nanti dah siap saya up-load ye.....:)


*sebenarnya letih semalam pun belum selesai lagi......apa2 pun syukur sangat semuanya berjalan dengan lancar walaupun agak kalut sedikit akibat semua rancangan bertukar di akhir garisan....:)

(...maaf ye Cik Nina, dah kena sibuk mengenali orang lain sama, berbahagi masa jawabnya nanti.....hukhukhuk)


Jemputlah berkongsi kemanisan ya.... Agaknya, darah manis tu ada lebih kurang bahaya macam kencing manis tak???? gheghegheghegheghe

2 comments: