Followers

Tuesday, December 27, 2011

Berkongsi sedikit kemanisan..;).Versi 2

Hari ke-9 selepas tarikh kejadian.....

Hmm....apa yang bestnya? Apa yang glamornya?

Tak ada apa yang best pun, tak ada apa yang glamor pun, sebenarnya lebih kepada hari yang sedih tau.... sebabnya:

1) Dah mula keje..... hukhukhukhuk
2) Dah memulakan PJJ dengan jayanya....

Apa nak buatkan...bila dah takdir kena jauh2....hukhukhuk... Lagi kesedihan yang melampau bila demam mula melanda.... waaaa..... Tapikan... Perasan tak? Baru sempat nak buat entry, baru sempat nak upload gambar, baru sempat nak update FB... Hahahahaha...kenapa erk? Sebab, masa En. Awak ada, bonda dah pesan, lupa2kan skrin tu sekejap... Nak pegang tikus pun takut2... (saya tahu En. Awak tak kisah, tapi tak salahkan, kalau saya dahulukan dia...)

Okay...demi menjaga hati si Tuan Puteri bertuah, kami menunaikan hajatnya untuk ke Cameron Highland buat sekian kalinya.... Cuma kali ini nasib agak tidak menyebelahi kami, tempat penginapan telah ditukar pada saat akhir oleh tuan empunya (dari Royal Lily ke Desa Anthurium yang telah agak usang dan tidak terjaga....). Dengan penuh ketabahan kami lalui hari2 kat situ. Dengan Water Heater yang berfungsi ala2 je...(air kena perlahan baru rasa panas..), dengan cerek air yang selepas setengah jam baru tetiba on dan masak air.... dengan pintu dan tingkap yang tidak boleh ditutup rapat... haishhh.... Ditambah pula dengan hujan memanjang sepanjang 3 hari di sana... lagi lah terasa ketidakseronokannya...:(

Tetapi, masih mencuba sebaik mungkin menunaikan hajat si Tuan Puteri Bertuah....

Mula2, perkenalkan En. Awak dan Puan Saya...:)


Si Tuan Puteri Bertuah dan kek coklat yang lazat...:)


Ayunya dia ditiup angin sepoi2 bahasa...


Lagi aksi dengan payung seteroberi...:)


Impian mengutip seteroberi dengan jari-jemari sendiri tertunai sudah....


Tamat acara mengutip seteroberi....boleh balik...


Tapi dalam banyak2 gambar, yang ini saya suka.... Gambar curik!!!!

*Hmmmm.... our next destination ke mana le pulak lepas ni??? Hahahaha....tak abis lagi mood cuti2 tu sebab kenduri tak abis lagi...;)

1 comment:

  1. kenduri x abis lagik dah honeymoon kerrrr? loh en awak dah pjj ka? x tunggu lepas kendurik?? alololo siannyer..sabo ek..lepas nie kerap ler cik puan p kl ek?

    ReplyDelete