Followers

Tuesday, December 27, 2011

DIY:Hantaran dan hiasan bilik pengantin

Dengan segala keterbatasan waktu dan tenaga, masih jua saya beria DIY beberapa perkara seperti hantaran, HB, hiasan bilik pengantin dan juga... doorgift...:)

Walau pun taklah sesempurna mana tapi ini sajalah yang saya mampu dengan budget dan juga waktu yang saya ada...:)

Backdrop untuk bilik pengantin, simple sangat dan jimat sangat...



Hantaran yang juga serba simple yang mampu saya siapkan....:)

*sekadar berkongsi kemanisan...:). Gambar hantaran tak dapatlah saya tunjukkan sepenuhnya sebab tak sempat bergambar pun. Hanya mampu tunggu gambar daripada OP je.....

4 comments:

  1. congrats! Tumpang happy sekali. SELAMAT PENGANTIN BARU! Semoga berbahgia sokmo yer... sampai bila2... amin...

    ReplyDelete
  2. ko nak ker gmbr2 hntrn ko..kat aku ada jugak...

    pani =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hikhikhik....klu ada aku alu2kan je....gambar kat OP pun tak ambik lagi...dating asyik tertunda je....:)

      Delete