Followers

Tuesday, December 27, 2011

Rabu tanpa kata....

Rabu tanpa kata....

Ramai yang buat entry macam tu kan...tapi saya masih jua suka nak berkata-kata...ghegheghegheghe...

Saya masih dalam mood perkahwinan.... Sebab utama mood tu masih belum bertukar rupa sebabnya....:

1) Kenduri pihak lelaki masih belum dibuat.... Insyaallah dalam masa terdekat ini....
2) Saya masih mempunyai 1 set cuti panjang yang akan saya ambil....
3) Bulan Januari penuh dengan cuti, maka saya jua dengan gembiranya mahu menikmati cuti-cuti Malaysia....


Tapi kan.... mood itu akan bertukar serta-merta selepas 1 Januari ni.... sebab TUan Puteri Bertuah akan mula bersekolah.... hikhikhik...Aktiviti membeli-belah barang sekolah telah pun bermula ya.....:)


Dan...header FB yang masih dengan mood pengantin.....kahkahkahkah...walau org tak suka, saya sangat suka.....:p


Dan...beli-belah kasut sekolah telah bermula....hahahahaha

No comments:

Post a Comment