Followers

Saturday, January 22, 2011

Cuti-cuti Cameron.....;)


Salam....

Hmmm....semalam saya dah selamat pulang dari cuti-cuti bukan hujung minggu saya. Kiranya agak bertuahlah saya sebab dapat berehat dengan jayanya pada hari-hari berikutnya. Bukan bercuti ke mana pun kami, masih dalam Malaysia juga dan tempat yang agak rutin untuk kami pada setiap tahun. Mana lagi jika bukan Cameron Highland. Kali ini, saya memilih untuk menginap di Century Pines, Tanah Rata. Sebabnya, saya agak tertarik dengan rekabentuk bangunan dan lokasinya. Lokasinya agak strategik juga bagi saya sebab dekat dengan kedai (jalan kaki je jika nak bershopping di Tanah Rata), dekat dengan tempat makan (pun jalan kaki juga bila nak pergi makan), parking pun banyak dan mudah dan yang paling sukanya Si Nuriel ni sebab dekat dengan Taman Permainan. Sebaik sahaja sampai, petang tu sementara Tok Timah dan Atok Usop berehat-rehat di kamar, kami pun bawa si Tuan Puteri ni bermain-main di Taman Permainan ni. Wahhh.....seronoknya dia bermain-main. Kiranya sampai tak mahu ke mana-manalah. Jenuh juga lah nak memujuk supaya dia nak pergi jejalan petang tu.



Main-main....


Dan main....


Peace...:)


Nuriel dengan bag Strawberry yang baru di beli.....


Kami, dari pintu bilik yang tak berapa nak ber-balkoni ni....;)


Aktiviti wajib Tok Timah, membeli pokok bunga....


Bunga lagi....:)


Lalalalala....sarapan pagi....


Nasi impit+jem strawberry;resipi baru Nuriel.....:)


Bendera putih;peace, no war plzzzz....ghegheghe



Tujuan cuti-cuti kali ni, hanya memenuhi permintaan si Tuan Puteri. Hari-hari disebut nak ke Cameron. Dah sampai sana, dah nak balik, katanya nak pergi lagi....wahhh....jenuh la mamanya....nak pergi lagi????? Erk....tahun depan lah ye....tak pun hujung tahun ni lah ye....:)

No comments:

Post a Comment