Followers

Sunday, April 24, 2011

Menu hari Ahad....hehehehehe

Daging ayam, adalah antara daging yang menjadi menu pilihan masyarakat Malaysia dalam hidangan sehari-hari. Baik dalam bentuk lauk-pauk atau pun sebagai hidangan utama. Antara bahagian ayam yang memang enak dimakan dah tentulah bahagia seperti paha, kepak atau pun bahagian atas paha yang mana semua isinya licin dan berminyak bukan. Bagi orang-orang yang tengah menyahut cabaran jantung sihat bersama Quaker ni, dah tentulah bahagian tersebut dilihat dengan biji mata yang terkelip-kelip sahaja.... sambil telan airliur pula tu....

Okaylah....orang-orang macam kami ni, yang layak makannya hanyalah bahagian dada ayam gitu...(boleh bayangkan rasa dada ayam yang isinya banyak tu????). Jadinya, saya pun dah macam naik jemu lah sikit. Maka hari ini nak kelainan sikit la....saya kisarkan saya dada ayam tu dan saya jadikannya 'chicken ball'.


Dah siap jadi cam ni...dah pening pula nak buat apa....


Last sekali, jadilah sup cam ni....sayur lebih gitu....hehehehehehe.... Apa lagi yang mampu.... Kalau salut dengan serbuk roti...pastu goreng....wahhhhh lazatnya..... (tapi takkan nak goreng???? Tak de maknanya....)

4 comments:

  1. sedap???? biarlah betul??? tak sedap sebenarnya...hukhukhuk...nampak je macam sedap...hukhukhukhuk (tapi demi cabaran jantung sihat tu ku teruskan jua....)

    ReplyDelete
  2. hurm menu diet erk ? chaiiyyook moge berjaya diet!!

    ReplyDelete
  3. ...menu diet la Puan Bee, hehehehehehe....lemak berkepul, harap nak turun sehari....tu yang jenuh tu....:)

    ReplyDelete