Followers

Sunday, November 20, 2011

Teaser: Crystal HB (done!!)

27 Day to go.....

Nothing more to say....redah je la sekarang..... Persiapan agak kelam-kabut. Badan letih, otak pun letih.... Sebab dan akibat, semua nak buat sendiri....hikhikhikhik.....

Sekilas pandang HB saya yang baru siap. Masih belum sebenarnya, menunggu baju siap untuk dibuat suaipadan nanti.... Inspirasi asal saya begini rupa bentuknya:

Ingat lagi tak entry saya sebelum ni. Klik sini. Sumber gambar: Internet

Tapi tidaklah saya rajin dan menyempat nak hasilkan bunga kristal yang berpuluh-puluh jumlahnya. Maklumlah, serba-serbi nak dibuat sendiri. Cukuplah sekadar 12 kuntum bunga kristal dan yang lain-lainnya saya gabungkan dengan kristal, manik, net dan riben. Harapan saya nanti, OP saya yang dah confirm tu dapatlah membuatkan HB saya nampak indah dalam gambar dia nanti....hehehehehe (sedang berdoa dengan tangan di dada mata ke atas...).



*Dalam tak sempat, masih jua berhasrat nak buat 'veil' sendiri... Adess..... (kata akal; 'Fieda, tolong pegi sewa di kedai je...'. Kata hati; 'Isk3....sempat lagi ni jika nak buat, buat yang simple2 tapi sweet dah lah....'). Bezakan...memang berbeza. Akal dan jiwa tak seiring dah ni!!

No comments:

Post a Comment