Followers

Tuesday, July 27, 2010

Beg bekas air

Hmmmm....petang tadi sebelum maghrib, sempatlah saya menggodek-godek fabrik dan Cik Nina saya tu. Hmm......lepas maghrib saya sambung lagi....... then, tadaaaaa....siaplah....apa? Bekas untuk letak botol air Nuriel. Tak lah kemas sebab semuanya terkejut dan tergempar. Tak ada pattern apa-apa pun semua main belasah saja. Jadilah untuk Nuriel pakai sementara waktu. Nanti bila dah selesai semua masalah negara, dah selesai order semua, saya akan buatkan yang lainlah buat Nuriel.

Simple je saya buat bekas air Nuriel ni. Saya guna fabrik printted cotton yang ada gambar strwberry kecik-kecik (sesuailah kan untuk budak-budak). Saya gabungkan dengan 'polka dot' printted cotton jugak, warna merah menyala-nyala.......saya letakkan tali dan saya hiaskan dengan riben besar. Actually riben tu untuk saya adjustkan bukaan mulut bekas tu, samda untuk ketatkan bila botol tu dah dimasukkan. Nak elakkan dari terlucut keluar. Tapi yang sebenarnya, Botol ni betul-betul ngam-ngam je....jadi taklah longgar pun....:)



Hmmm...inilah bekas untuk botol air Nuriel. Saya letakkan nama Nuriel dan saya hiaskan dengan butang Stawberry juga....




Tengok-tengok....ini Nuriel yang punya......:)

Ok....tak ada penuntutan dari Nuriel buat masa ni lagi....boleh tengok order lain pula.....:)

No comments:

Post a Comment