Followers

Sunday, July 18, 2010

si-comot hp pouch in versi merah

Okay.....hari ini mendung saja.....seharian di rumah cuba memberi hiburan pada diri dengan mengadap cik Nina sepanjang hari. Tapi tak lah happy bangat juga....cuma terlupalah sebentar segala benda-benda yang tak penting yang mengganggu fikiran...:(....

Macam yang saya janjikan sebelum ini.....saya dah siapkan satu lagi si-comot. Jadi saya tempelkan saja kat sini....yang lain-lain tu mungkin hari lain baru siapkan......sebab malam ni dah nak tumpukan pada benda-benda yang lain. Kalau boleh biarlah banyak yang dapat saya siapkan minggu ini sebab minggu depan ada hal yang lebih penting untuk saya fikirkan......:(

Entah la....akhir-akhir ni banyak situasi yang akan buatkan saya rasa serba-salah. Dugaan barangkali........



Inilah si-comot-hp pouch dalam versi merah......



Fokus pada si comot di dalam frame tergantung dengan nama tuannya.....tapi dah ter-blur la pula.....nape ntah....snap pic pun dah tak best rini...hukhukhukhukhuk......

Okay.....dalamnya muat untuk 2 hp....seperti yang diminta oleh tuannya......


Tak siap sepenuhnya lagi sebenarnya.....ada touch-up sikit2....nantilah...hujung bulan baru nak diliver kat tuannya....nak kena bagi mandi lagi si comot ni.....hmmm.....

Okay......till we meet at the next entry.....:)

No comments:

Post a Comment