Followers

Sunday, July 25, 2010

Berita terkini, hiburan sensasi.....

Salam....

Hmm....dah lama rasanya tak meng- upload berita terkini, hiburan sensasi kat sinikan..... nape erk? Sebabnya hari Rabu hari haritu, kami (saya dan Nuriel) ke KL. Sepatutnya hanya saya ke sana untuk satu tujuan, tapi akhirnya lain pula jadinya....tak payah la cerita kisah sedih tu kan....hukhukhukhuk...... Jadi, dalam kesibukan kerja ni, saya luangkan sedikit masa saya bersama dengan Nuriel.


Tengok, merajuk la budak ni, bila TV tu tak boleh2 on lagi....huhuhu...


Dah dapat on TV sampai tak mahu2 tido pula....jenuh melayan la......:). Macam best je? Hmmmm....kami naik Bas Nice....executive coach....waaa....best....enjoy...n cepat...4 jam lebey skit dah sampai KL.....hmm..ada makan(roti je la tapi...)


Kat KL tido hotel....(tak do la pula sempat nak snap pic).... n ni Nuriel menikmati sarapan sebelum aktiviti menggodek kaki.....


Bawa la si manja saya ni jalan2 kat Aquaria.....nak tgk tapak sulaiman punya pasal.....


Isk3....kagum tgk ikan yang pelbagai....tapi yang ada kat mulut, mana tapak sulaiman???? (bayar 25 hinggit untuk dia.....35 hinggit untuk aku....tapak sulaiman yang sekor tu juga idamannya....)


Melawat Aisyah....hmmm...member kejap....gaduh kejap.....member balik....apa2 pun 2 kali la juga mandi bersama.....habis la sabun mandi n shampoo auntie dia di kerjakan dek budaj 2-2 org nih...:)


Malam sebelum balik makan kat Tupai2.....ni Nuriel tengah meragam.....masam je mukanya....

Sekian....berita terkini, hiburan sensasi.....

No comments:

Post a Comment