Followers

Tuesday, July 27, 2010

Si-comot terakhir untuk bulan Julai....:)

Hmmmm...macam yang saya kata nak up-dated kan.....so, inilah 'my last si-comot the series' untuk bulan ini. Dah selesai, so lepas ini saya kena tumpu pada benda lain pula. Ada banyak lagi yang belum saya selesaikan ekoran daripada tak berapa sihat kebelakangan ni kan......(",)..???? Tak sihat? Nape erk? Hmmm.....banyaklah faktor sekeliling yang membuatkan saya tak sihat, sampai sekarang pun tak sihat juga tapi tak mahulah tangguhkan pesanan yang dah berderet ni......

Saya ada satu diapers bag yang belum selesai....untuk Nuriel pula saya dah janji nak buatkan bekas botol air Nuriel....hmmm....(hari-hari kena tuntut nih.......alahai....)... Ye...mama buat jap lagi erk.....

Hmmm.....layan je la gambar blur2 yang saya sempat snap nih.....nape ntah, akhir2 ni....snap pic je blur....blur je snap pic....ghegheghe



Tarraaa......siap....ni nak bungkus2 je nih.....pastu wat delivery..... (ala2 McD plak)


Si-comot perempuan dengan bunga di telinga



Dalamnya saya gunakan fabrik polka dot warna pink....tuannya nak sangat wana pink...:)

.

No comments:

Post a Comment