Followers

Saturday, December 11, 2010

At last!!!! I got it...hehehehe....:)

Hmmm....I got it!!!! At last.....hahahaha. Apa bendalah yang dapat tu????? Toing3......

Sebenarnya tiada apa yang penting. Cumanya seronok sebab dah dapat balik momentum bagi kerja-kerja kerastangan saya ini. Walau pun tidak begitu puas hati dengan hasilnya tetapi saya suka jugalah...:)

Entah kenapa la akhir-akhir ini mood saya jadi 'down' sahaja. Begitu banyak beban kerja di pejabat, ditambah pula keterpaksaan melayani kerenah pihak-pihak yang memang tak berkuasa langsung saya nak melayan walau pun kena layan juga dan adalah peristiwa mengong yang telah melanda jiwa baru-baru ini. Tetapi, alhamdulillah, I'm moving forward. Tak mau benda-benda tidak penting mengganggu-gugat cita-cita dan impian saya......cewahhh......hidup, adalah sebagaimana yang anda tentukan.....


A holder and coaster set of 4. Guna kombinasi printed cotton bercorak barang-barang dapur dan polka-dot yang bewarna merah hati.....


Esok layan yang ini pula ye.......isk3, nape mata ni asyik polka dot, kombinasikan dengan checkered. Sesuai tak????? toing3.......:)


No comments:

Post a Comment