Followers

Tuesday, December 7, 2010

Di kala blog bersawang kembali...huhuhuhu

Bersawang kembali???? Begitulah keadaannya blog ini. Pada dasarnya saya masih meneruskan hari-hari seperti biasa dengan rasa rindu yang mendalam untuk meng-up-date blog. Akan tetapi kesibukan kerja akhir tahun dan beberapa masalah berbangkit telah membantutkan sebentar. Insyaallah, saya sedang mencuba untuk mengembalikan momentum di blog ini seperti sediakala. Insyaallah....sila doakan untuk saya ya....:)

Sepanjang ketiadaan saya di blog ini, saya sempat juga membuat beberapa hasil kraf, tetapi belum berkesempatan nak up-load disini. Sebelum itu, silalah layan gambar budak comot ini menikmati hari-harinya bersama saya disepanjang tempoh mendiamkan diri ini:


waaa.....Pesta Pulau Pinang dah bermula ya...jadi saya bawa dia bermain-main dengan gembiranya disini.....


Mula-mula takut je, lepas tu nak satu round lagi.....:)


Yang ini pun sama juga......:)


Ini mainan yang paling wajib...tiap-tiap tahun naik. Selalu kena temankan, kali ni boleh naik sorang-sorang dah.


Kenduri-kendara di sana sini. Ini kenduri di kampung ibunda, bersama sepupunya.....


Dah balik kampung, menangislah tak mahu balik semula ke Penang....adoiii.......peninglah juga nak memujuk....:)

No comments:

Post a Comment