Followers

Sunday, January 9, 2011

Make-up & lunch pouch

Hmm.....hari minggu ini sahajalah saya berkesempatan hendak meng-update blog yang semakin bersawang ini. Ini pun saya sibuk up-date pada pukul 2 pagi ya...... Mata ala2 mengantuk tetapi sebab hati ni sayang nak tinggalkan blog ini bersawang lama-lama.

Okay....hari ini saya menyiapkan hiasan pada 'make-up pouch' saya yang sememangnya dah lama saya siapkan itu. Dan juga saya siapkan satu lagi 'lunch pouch'. 'Lunch Pouch'???? Apa tu??? Saya namakan lunch pouch sebab orang boleh isi handphone dan duit sikit-sikit dalam pouch ni untuk keluar pi lunch terutamanya orang yang tak suka bawa handbag masa lunch....:)



Inilah 'lunch pouch' saya yang berwarna pink terang ini. Maklumat lanjut mengenai pouch ini silalah jenguk ke galeri saya ye....:)


Siap berbaris ya......warna yang terang seperti zaman kanak-kanak yang riang. Saya suka sangat fabrik ini. Tapi memang kena habiskan juga sebab nak beli yang baru...kan3.....:). Lanjut mengenai pouch ni pun kena ke galeri saya juga ya....


Waaaa....ini yang paling sedey tau.......jarum ku patah.....nasib baik tak kena jari tau. Kalau tidak memang sah la MC esok..... Tapi tak MC la pun sebab tak kena kan.....hukhukhukhuk


2 comments: