Followers

Monday, June 6, 2011

Gubahan hantaran...taraa...dah siap....:)

Salam.....:)

Sekarang dah pun pukul 3 pagi. Saya baru sudahkan hantaran untuk sepupu saya. Menyambung perjuangan yang belum selesai tu.... Tapi sekarang dah boleh dikatakan selesai. Kek pun saya dah order. Hantaran yang di pertanggungjawab pun dah saya siapkan. Cumanya tinggal satu lagi je yang perlu saya siapkan pada 10hb. Yang itu memang tak dapat buat awal-awal, tapi saya dah pun siapkan barang-barang untuk menghiasnya termasuklah bunga dan riben serta wrapping.

Lagi beberapa hari je saya akan sibuk-sibuk dengan majlis kenduri tu. Hai....bersawang lagilah blog saya untuk sekian kalinya....:)


Hmm...ini gubahan untuk beg tangan dan wallet. Ros kuncup tu sempat jugalah saya gentel-gentel masa dalam kereta, pergi balik site dan pejabat tadi. Nasib baik hari ini ada orang yang baik hati nak tolong drivekan kereta....:)


Bunga hiasan...buat lebih...spare gitu....:)

Bila saya perhatikan gubahan hantaran saya ni, macam lari je dengan tema warna. Sepupu saya kata dia nak tema GOLD!!! Kemudian hantaran tu biar ada coklat gelap...:). Saya pula boleh gi kombinasikan dengan warna belacan (pink masam). Apa nak dikata bila stok riben tak de. Itulah, kerja selalu last minit.....beginilah jadinya.... Harap si dia tu sukalah dengan hantaran yang dah buat ni.... Sian kita tau...penat menggentel....hukhukhuk

2 comments:

  1. berseni jugak tangan awak ya!!
    :)

    ReplyDelete
  2. ..tidaklah sangat seninya...sekadar suka2 je....tq anyway

    ReplyDelete