Followers

Thursday, June 9, 2011

Pengumuman; saya tak de lah minggu ni.....:)

Salam....

Bersiaran di pagi-pagi hari sebelum subuh dengan hidung yang srok srek.... Mata yang separuh bengkak dan tekak yang sakit. Demam masih juga on, off.... Entah la kenapa....:(

Sebenarnya ada nak buat entry, tapi rasanya masa dan kesihatan agak tidak mengizinkan. Jadinya dengan ini, saya mengumumkan, saya tutup kedai la bermula hari ini sehingga hujung minggu ini. Sibuk berkenduri kendara le pulak. Minggu depan je lah saya update....

Sebelum saya mengundur diri, nak bagi tahu, saya suka sangat lagu ni. Layanlah ye...:



LIRIK LAGU TANPAMU

Tanpamu – Sabhi Saddi & Helena

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus

Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

*mode:sad!Jika kamu masih ada.....tidaklah begini peritnya....:(

No comments:

Post a Comment