Followers

Saturday, June 4, 2011

Gubahan Telekung (belum siap lagi daaa....)

Salam Ahad.....

Semalam saya tidur lewat, lebih kurang 3 pagi jugalah. Tapi, seperti biasa, saya bangun pagi-pagi sebelum bonda saya buka speaker kuat-kuat. Hehehehehe.... Jadinya sebelum si Tuan Puteri Bertuah bangun, sempatlah juga saya membelek hantaran untuk sepupu saya. Ingat tak saya pernah cerita tentang sepupu saya bertunang hari itu? Tak ingat boleh tengok sini balik ye....:)

Yang sempat saya buat pagi ni hanyalah menggubah telekung ni je. Yang lain-lain tu belum lagi, bunga hiasan pun tak beli lagi barang-barangnya. Jap lagi baru nak shopping dengan Tuan Puteri Bertuah. Tapi yang bab lipat-lipat ni memang kena buat masa Tuan Puteri Bertuah tak ada atau tak bangun tidur lagi, sebab nanti bila saya pegang dia pun pegang, saya lipat dia pun lipat, saya cucuk dia pun cucuk.... Hadoiii..... Ini budak rajin nak menolong, tapi percayalah, tolong dia tu memang la memayahkan.....hukhukhuk. Sudah la lama saya ni tak buat kerja-kerja kraftangan, dah jadi macam kerastangan dah ni.....:)



Akhirnya separuh siap..... Tak letak riben dan bunga hiasan lagi pun....nak letak atas apa pun belum tau lagi....:)


Bangun je tidur, beginilah situasinya:

puteri: Eh! Apa tu?

saya: Gubahan Pak Ngah, cantik tak???

puteri: Cantik, adik nak try pakai....

saya: Haishhh...mana boleh,...

Tengok, dah nak cuba try test.....alahai.....


p/s: Nanti dah siap saya uploadkan gambar yang lain ye......:)


Insyaallah.....

No comments:

Post a Comment