Followers

Friday, July 2, 2010

Men's Toiletries Bag

Semasa dapat order dari Cik Yat untuk buatkan toiletries bag untuk dijadikan hadiah kepada 'kawan lelaki'nya......mmg agak pening lalat sekejap.....ye lah....kalau untuk perempuan, boleh juga kita buatkan yang comel2 atau pun yang fancy2. In bila namanya untuk lelaki.....hati ni agak was2 sikit...eh, macam ni boleh ke.....? Nanti nampak macam gegirl sangat tak? Hmmm......at last, inilah hasilnya......simple as I can........



No fancy or cute applique......sedikit patchwork yang dihiasi butang......Nama apa tu??? MAZWAN???? Siapa tu? Apa2 pun saya doakan Cik Yat kita berbahagialah.....;)

Bahagian dalamnya saya gunakan fabrik yang berbeza......tapi sekali gambar dah blur la pula.....(layan je lah kan...)

Hah.....sebagaimana yang saya janjikan dalam entry sebelum ni......inilah fabrik-fabrik yang saya beli dari Pondokcraft masa hari last sale dia.....kira penutup lah tu kan......cantik-cantik semuanya fabrik kat situ....rambang jugalah mata saya......hehehehe...(beli saja....buatnya entah bila lah pula...)

4 comments:

  1. Ha..ha..Fieda...awak lah pembuka & eloklah tu awak jugak lah penutup sale..

    Eh...cantikla men's toiletry bag ni..nama mazwan tu blur laa..close-up la skit..

    ReplyDelete
  2. hah....tu lah sebabnya kena bagi saya voucher diskaun.....sempena pembuka dan penutup....hahahaha

    TQ3...ala ayu....guna camera cap ayam jew......payah sikit nak close-up, nasib baik je baru dapat pic yang cun....hehehe (dah buat delivery tadi.... pic ni ambik tgh malam semalam.... hehehe)

    ReplyDelete
  3. Cantik la kain2 tu.
    Suka yg merah, yg kuning & the polkadots.
    Yummy :)

    ReplyDelete
  4. cantik....semua cantik kat pondokcraft tu....ghegheghe...sampai ayu suh balik la (sebab dia dah tak larat layan.... Hmmmm.....yang kuning tu still ada lagi tapi yang merah ngan dot yang happening tu 'hambalah pembeli terakhir' kehkehkeh.....yang polkadots hijau tu still ada lagi.....(masa hari kejadian la...)

    ReplyDelete