Followers

Sunday, May 15, 2011

Jalan-jalan dengan puteri bertuah....

Hari ini adalah hari bersama keluarga. Maklumlah semalam, sehari suntuk saya kerja tau. Dari pukul 10 pagi sampailah 7 malam. Ntah hapa-hapa je kerjanya. Masalah tak juga selesai dan bakal berlanjutan lagi seminggu agaknya. Alahai....terus pening lalat rasanya semalam.

Sebaik sahaja sampai rumah semalam, si Puteri Bertuah ajak pula makan di luar. Makanya, sebaik sahaja sampai ke rumah, saya pun jatuh pengsan, sampailah pagi tadi...... Tetapi hari ini adalah hari bersama si Tuan Puteri dan keluarga. Kira melayan dia je lah kerjanya. Aktiviti kami:


Saya bawa makan ke Puncak Mutiara lagi..... Tengok, kongsi ABC dengan atok.... besar, jenuh makan....


Yang ini adalah mengejutkan.... Order Ikan Stim Asam. Ingat saiz macam yang dekat kedai biasa-biasa tu, sekali datang, mak aiii.... besarnya.......


Sampai tersandar le saya nak mengabiskan.... Walau pun nasi hanya sejemput saya ambil tetapi... saya tetap tersandar...kuikuikui....


Bawa si Puteri Bertuah ke kedai ikan.....


Baru-baru ni, kolam bonda di sabotaj, habis semua ikan mati.... Menangis bonda hari tu..... Jadinya, tadi bonda mengangkut ikan sampai tak hingat nak balik.... Adesss......

Balik rumah, saya pun letih...lepas tu pengsan.... :)...untuk sekian kalinya...hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment