Followers

Monday, July 25, 2011

Entry terkejut:Camera pouch(tak de nama)

Salam.....

Dah lama saya tak buat entry. Sebabnya, banyak agenda yang cuba dipenuhi sebelum tibanya Ramadhan. Selain daripada itu, dalam hati pun ada macam-macam. Tak berapa enjoy bila nak menulis....hmmm...entahla....

Anyway, saya masih tak lupakan kerastangan saya. Masih dan masih dan masih menghasilkan kerastangan yang sememangnya keras. Contohnya yang macam nilah.....:


Camera Pouch untuk kawan saya ni. Hikhikhikhik...cameranya tak ada, saya main agak-agak dan ambil gambar tu gunalah camera cap ayam saya sebagai model....hikhikhik


Nampak keras je kan....hikhikhik...tak pe lah....nanti saya lembutkanlah.... Bonda pun dah mula sound dah ni, 'hoiiiii...mulalah jahit baju anak, raya dah dekat.....'. Wah...sebulan ni sempat ke tak ni, banak benda nak berkerastangan:

1) Baju nuriel (2 helai)
2) Tudung meja
3) Apron set untuk Aida
4) Ada lagi.... cepat, check order...:)

Hai...dalam-dalam tu, ada pulak orang tu nak suruh jahit langsir untuk umah dia. Dah nak beristeri, sila suruh bakal isteri la jahit..... Boleh pula suruh kita yang tak best ni jahit kan....huhuhuhu...tak nak jahit!

No comments:

Post a Comment