Followers

Friday, July 29, 2011

Fabrik Pencetus Semangat! Yeahhh....

Salam Sabtu.....

Hokay...dengan tak bestnya, saya mengumumkan, saya bekerja pada hari ini.... Maka, tiadalah sebarang aktiviti jahit menjahit.....:(

Ye...saya tahu, banyak sebenarnya hendak dibuat, rasa macam tak sempat je....Insyaallah saya akan cuba siapkan. Sepanjang dua bulan ini saya memang banyak shopping fabrik. Ye la, kena bersedia...bila benda dah ada, barulah semangat je nak buat. Tapi jika semangat sahaja tanpa daya usaha, tak jadi juga bukan.....:)...hehehehehe....

Marilah, doakan saya supaya penyakit 'M' tu beransur pulih.......hehehehehe

Yang dalam plastik tu fabby khas untuk Petals Patch.... Dan yang warna purple tu 'uncle' belikan untuk Tuan Puteri Bertuah.....:)


Hmm...sedang pening nak pikirkan fabby yang sesuai untuk apron Puan Aida....hehehehehe....


Fabby dari IKEA...untuk tudung meja, cushion cover.... Hmmmm.....



Tudung baru beli..... Kata Tuan Puteri Bertuah; Mama kena pakai yang warna biru dengan jambu ni, yang kelabu ni hanya org tua2 boleh pakai..... (boleh layan tak???? Hahahahaha...adehhh anak aku!)

Ni kira semua pencetus semangat ni....doa2 kanlah supaya saya rajin dan sihat walafiat selalu ya..... Supaya semua fabrik ini akan menjadi 'end product' yang bersesuaian sebagaimana yang dihajatkan.....

~perasan tak? ada banyak fabby polka kat sini..... I LOVE POLKA as much I LOVE LINEN! Oppss...baru teringat, kain untuk langsir pintu Puan Sharifah tak beli lagi lorrrrr....hukhukhukhuk....

No comments:

Post a Comment