Followers

Thursday, August 12, 2010

Aktiviti di awal Ramadhan

Salam.....:)

Hmmm...rasanya macam dah lama tak update blog ni. Ye lah...sewaktu awal-awal bulan puasa ni memang terasa sangat produktiviti diri sendiri agak menurun. Tapi tak apa, sekejap saja ni. Selepas sedikit service, tuning dan sebagainya, seperti sediakala harapnya. Kalau tidak memang masak saya.....ghegheghe....(ni pinjam kata-kata seorg kawan).

Sebagai permulaan saya memang pelan-pelan membelek kelopak-kelopak bunga saya yang akan saya gunakan di dalam produk saya yang akan datang. Selain dari pada itu, saya juga telah menghasilkan sebuah clutch bag yang simple la sesangat. Kali ini saya gunakan fabrik warna brown dan susah nak kotorlah warna fabrik ni. Maklumlah, bila dan nama pun clutch bag yang letaknya di tangan sahaja maka cepat sangat kotornya. Sebab tu rasanya bila guna fabrik warna gelap lebih mudah untuk dijaga kot....:). Bila saja dah siap, saya pun tempelkan bag ni di galeri saya.


Double love Simple Clutch Bag yang saya hiaskan dengan sedikit lace dan 2 button berbentuk love yang comey...:)


Eh!...hehehe saya dihari pertama puasa? Bukan....sehari sebelum puasa sebenarnya.....:)


Ok....the petals will bloom soon....

Doakan saya sihat ya....doakan semangat saya tak luntur dalam mempersiapkan tempahan di dalam bulan Ramadhan yang mulia ni......huhuhuhu....dugaan banyak betul la.......(",)

No comments:

Post a Comment