Followers

Saturday, August 7, 2010

Another Me: I love to be different...

Hmm....dah agak beberapa hari tak berkesempatan nak up-dated blog saya ni. So, hari ini saya hanya nak kongsi beberapa gambar yang sempat saya snap kebelakangan ini. Bukanlah tujuan nak menunjuk muka saya yang tak comel ni ya...tapi sebenarnya nak tunjukkan cara saya menggayakan 'ruffle button brooch' yang saya karyakan sendiri....:)...

Sebenarnya, tak ada yang istimewanya dengan tudung-tudung yang saya gayakan atau brooch yang saya hasilkan. Cuma adakalanya saya kena terpaksa akur dengan 'I love to be different'. Hehehehe.....so, inilah saya, cara saya.....



Okay...gambar ni jauh...tak nampak pun brooch tu, cuma nampak si Nuriel yang nakal je..... (tapi yang tersemat di dadanya tu....hah....dia panggil sebagai butang 'I love U'...)



Another me....with the ruffle button brooch

Me: with the brooch....in blue



Me again...


and...another me with the jerawat...ghegheghe...(sampai rini tak hilang lagi tau.....:(....)



Hmmm...gambar ni tak de kena mengena dengan brooch atau pun hasil-hasil karya saya yang lain. Cuma ada kena mengena dengan kerjaya saya. Terkejut masa saya mula-mula tengok. Dialognya lebih kurang begini:

Saya: Eh, mana u punya kasut????? (dalam nada memang menjerit)

Dia: (Terus dia tanggalkan kasutnya yang nyaris tak menimpa batang hidung saya...) Kakak, ini besi ada panas. Itu pasal pakai kasut.

Saya: Saya tanya mana u punya kasut. Apa pasai tak pakai kasut sarung? (Kalau sebut safety shoes pun mmg sah la dia tak faham kan...)

Dia:Tarak apa kakak, jangan risau. Ini macam sudah boleh. Sikit jam saja ini atas.

......dan lain-lain dialog yang memang tak perlu diceritakan di sini. Aduhh, ini yang dinamakan 'safety first' or 'safety not at all'.......??

No comments:

Post a Comment