Followers

Sunday, August 1, 2010

Happy Sling Bag

Hmm.....sling bag yang kedua pun siap dengan jayanya hari ini. Sebelum ini potong kain je, letak sebelah sebab macam tak berapa sihat je akhir-akhir ini.....(tak sihat dalaman ke apa nih???). Tapi tak pe.....pelan-pelan saya cuba nak recover balik. Harap lepas nih tak de la jadi macam ni lagi...:(.... Ok, apa-apa pun saya happy sangat tengok sling bag ni siap. Sebab saya boleh serahkan kat tuannya dengan leganya. Selain dari tu warna fabrik ni pun buat saya happy juga, maka saya namakan bag ini sebagai ' happy sling bag'.

Okay, fabrik ni saya beli dekat pondok craft. So, sesiapa yang berkenan dengan fabrik ni nanti boleh la jenguk-jenguk pondok craft ye....kalau nasib baik adalah. Tapi fabrik lain pun banyak, yang baru pun ada...hukhukhuk....tergoda saya memandang hari tu tau......tapi saya tabahkan hati.....(no more fabric....sebab kat rumah dah banyak!!!!).

Saya doa selalu supaya saya beroleh kesihatan yang baik, supaya saya dapat menjahit dengan jayanya. Maka saya dapat habiskan stok fabrik sediada.....dan saya dapat membeli lagi fabrik yang cantik dan menarik.....huhuhuhu....(boleh pula macam tu ye...:).....gheghgheghe...)



Taraa..... siap jugalah akhirnya 'happy sling bag' untuk Puan Rohana nih.....(sowi rrrr, tak de mood la minggu2 sebelum nih....kita kan bz...gitu...)


Okay....macam yang sebelum ni jugalah.....untuk tuan yang empunya, 'petals patch' bagi gift skit...ruffle button brooch.....:)...warna pink...


Hmmm....bahagian belakang saya buatkan satu poket kecil dengan zip.....


Bahgian dalamnya pun ada satu poket kecil dan dalamnya saya gunakan fabrik polka dot wana-wani......fabrik luar tu, Puan Rohana yang pilih sendiri.......:)

So, pas ni tido....huhuhu...(eh, ada keje lagi la.....tak boley tido...)

No comments:

Post a Comment