Followers

Sunday, August 15, 2010

Pouch si pari2 saya dah siap...:)

Hari ini hari ahad yang cerah. Jadi sepagi jugalah saya menghabiskan masa bersama Cik Nina. Apa yang kami buat? Ya......terhasillah pouch si pari-pari. Pa gunanya pouch ni? Hmmm....saya saja buat untuk jualan sempena Aidilfitri yang bakal menjelang ni. Jadi sesiapa yang berkenan boleh la jengik-jenguk ke galeri saya nanti ya. Sebenarnya saya akan setkan dengan sepasang hair clip. Tapi saya tak sempat nak upload sekali. Nanti saya akan up loadkan di entry yang akan datang....:)

Saya gunakan printed cotton yang mempunyai gambar pari-pari. Sebab itulah nama pouch ini adalah pouch si pari-pari. Walau pun kelihatan sama saja tapi memang tak serupa sebab saya kombinasikan warna fabrik yang berlainan untuk setiap pouch ni. Warna ala-ala traffic light gitu, ye la, merah, oren dan hijau.....:)....

Layan je la gambar-gambar ni.....sebenarnya bila dah siap, saya suka pula dengan warnanya. nampak ceria. Ye la....klu anak-anak yang nak guna, mestilah kena ceria kan.....takkan nak kusam pula.......


Saya sempat buat 3 dulu. Yang lain bakal menyusul...:)


Pandangan dekat


Bahagian dalam pouch.....hehehehe

No comments:

Post a Comment