Followers

Sunday, August 15, 2010

Pouch Si Pari-Pari -Promosi Hari Raya?

Keskeskes......alahai.....sepagi tadi bersama Cik Nina. Malam ni pula memandang PC je la jawabnya sebab ada kerja pejabat yang harus saya selesaikan pada kadar segera. Hmmm..... Ok, macam yang saya janjikan sebelum ini, saya akan uploadkan gambar untuk set pouch si pari-pari ni kan.... So, inilah gambarnya.....:)..... Satu set pouch yang comel bersama sepasang hair clip dari fabrik yang sama. Ni kira Promosi hari raya lah. Untuk info lanjut boleh rujuk sini ya.



Apa pula ni? Ini gambar handbag si mama nuriel yang bertuah yang berkurun zaman diusahakan untuk disiapkan dengan jayanya. Tapi nampak gayanya lambat juga siapnya. Ye lah, asyik buatkan untuk org saja, yang diri sendiri diabaikan. Isk3....tak boleh jadik ni. Bulan ini mesti siapkan jugak!!!!!!! Hmmm.... Macam kelabu hasap juga ke warnanya? Nak buat macam mana kan, dah memang balik-balik warna ini jugalah pilihan hati saya....:)........

4 comments:

  1. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    ReplyDelete
  2. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    ReplyDelete
  3. akak buat sndri kew
    waaaaah canti-cantik nye
    suke suke suke ^__^

    ReplyDelete
  4. buat sendiri je dik....tapi yang ini semua org dah booked....untuk hari raya punya kan...:)

    ReplyDelete