Followers

Saturday, August 7, 2010

FOR SALE - Party Bear (Diapers Bag)

Ingat lagi tak sebelum ini saya ada kata nak up-loadkan gambar sebaik saja siap diapers bag yang terkini ni. Okay, sekarang saya dah up-load...:).... Hmmm...sebenarnya memang belum berpunya diapers bag ni. Saya saja buat setelah saya lihat stok kain gambar bear yang comel ni sewaktu saya memunggah stok kain hari itu. Hasilnya seperti yang boleh dilihat disinilah. Besar, memang besar. Saiznya 17" panjang x 5" lebar x 14" tinggi..... dan ada banyak poket disini. Sajalahkan, bila dah nama pun diapers bag, tentulah ada banyak barang yang nak diisi nanti, segala pampers, baju, tuala kecik, botol susu, air lagi....hmmmm.........kira banyaklah khazanah yang hendak dibawa. Sebab tu lah ada banyak poket disini supaya semua tu dapat diletakkan berasingan dan tidak terkial-kial mencari bila dah kalut-kalut nanti kan....:)


Keskeskesss......Si Bear yang berhidung besar.......:)




Kat belakang saya letakkan poket yang berzip untuk letak benda penting agar tidak tercicir pula.


Bahagian dalamnya yang ada lagi 2 poket dan cukup luas rasanya nak letak bajua atau pampers anak nih...:)

Memandangkan beg ini belum berpunya, sesiapa yang berminat bolehlah carik saya nanti ya....:)....Saya buka perkataan 'FOR SALE' lah macam ni....:)

No comments:

Post a Comment