Followers

Sunday, July 3, 2011

Soping bila dah gaji......:)

Kaki ni, masih lagi sengal-sengal. Kepenatan mengejar Tuan Puteri di Queensbay semalam pun belum habis lagi. Akan tetapi bila memandangkan dapur yang kian surut segala stok, maka menggagahkan juga diri untuk bershopping. Satu troli penuh la juga menggangkut stok untuk dua minggu ni. Barang Tuan Puteri tu saja dah separuh, susu nasib baik dah shopping awal-awal lagi. Jika tidak, lagi penuh la jawabnya.....:)


Okay...ini kami, sebelum pergi.... Tudung polka-dot yang baru dibeli dan dirasmikan dengan jayanya. Masa beli tudung ni, saya tak terfikir pula nak kenakan dengan baju ni. Baju ni pula sebenarnya saya beli pada tahun 2006, jika tak silaplah. Beli dan simpan sahaja dalam almari dan kemudiannya dah jadi sarung nangka, maka saya simpan sahaja. Kemudiannya, baru-baru ini terfikir untuk keluarkan dan pakai. Hari ini kira hari perasmiannya.... Sesuai pula dengan tudung tu.... Saya beli tudung tu dari sini Radiusite. Jika berkenan, boleh klik kat link tu ye....:) .... http://www.radiusite.com/


Hehehehe...kena duduk dalam troli je la, kalau tak, boleh hilang kawalan rasanya dengan gelagat dia....


Syoknya dia main snap2... Haishh....



Masa balik, singgah makan di Leomag, waffle dan aiskrim.



Balik je rumah, terus saya kerjakan mee sedap ni..... Teringin nak makan tu dah lama.... Mengalahkan orang mengidam anak sulung...hehehehehehe.... sedap kan????

2 comments:

  1. amboiiii,sakan dia ye...rindunya queensbay,huhu..

    ReplyDelete
  2. Qbay tu memang port saya shopping bila boring sebab kedainya banyak, sampai lenguh kaki pun tak abis tawaf...hehehehe.. (rindu ye...meh jenguk2 selalu...)

    ReplyDelete