Followers

Friday, February 18, 2011

Baiki Jeans.....:)

Salam.....

Saya jenguk sebentar ke sini...Hmm..... Masih belum recover betul2 ni... kepala kadang2 rasa macam mengong, hati pun kadang2 macam sayu sekejap.... Tak lama lagi okay lah tu kan.....:).... Harap2 begitulah.

Okay, saya dah lama juga tak sentuh Cik Nina. Rindu, memang rindu..... tapi apa boleh buat, kesibukan membataskan segalanya. Lagi pun dalam keadaan mood yang tak stabil begini, memang payah lah saya nak berkarya...... Hmmm......

Tapi, tadi paginya, saya keluarkan sehelai seluar jeans buruk saya. Saya ni adakalanya memang cerewet bangat ya. Jika pakaian tu saya suka, memanglah seboleh-bolehnya yang itu ajelah saya akan pakai. Al-kisahnya, seluar jeans ni pun antara seluar kesayangan betalah jua..... Sebabnya seluar kesayangan, maka selalulah memakainya, sehinggakan, tercarik akhirnya. Yang tercarik tu jika di kepala lutut ke, di paha ke... tak apalah jua. Tapi kisahnya, carik di celah kelangkang. Kenapa erk???? Pada suatu masa itu, memanglah saya berisi bangat atau dalam erti kata lain....saya dah gemuk!!!!!. Saiz paha tu segedabak, jadinya fabrik tu semakin menipis akibat pergeseran itu ya.....

Sekarang? Dah kurus ke???? Tak lah jua.... cumanya dah kecik la sikit.... Jadinya saya pun keluarkanlah balik untuk pakai balik....tapi sedeykan, tak boleh pakai sebab dah carik... Kalau gagah pakai jua, boleh rasalah angin dingin menembusi ke celah kaki tu...hehehehe. Fikir punya fikir... Yeah...kita buat fesyen sikit lah..... As long, boleh pakai lagi...ghegheghe

Nampak tak carikan di celah kelangkang jeans ku ini?????

Okay....kasi tanda kawasan yang akan dijahit. Saya guna kain cotton corak munge2. Tak guna kain tebal pun sebab fabrik jeans ni pun soft aje.....

Taraaa......kehkehkehkeh.....begini le rupanya..... Taklah hodoh sangat rupanya...tapi bila pakai, bukannya org nampak pun, kecuali org tu dok sibuk2 membelek celah kelangkang saya la....... Jadi saya kena pakai papan tanda; Sila jangan MENGENDAP.

Lorrr.....tang mana yang nampak fabrik munge2...??? Memang saja je tak bagi nampak...rasa cam tak sanggup lorrr pulak nak pakai....kehkehkehekeh

Esok2 agaknya kalau carik lagi, mau juga saya buat begini.....hehehehehehe.
*sumber: google


Apa pula nih????? Yeah.... si Puteri bertuah makan aiskrim, satu bekas???? Toing3..... Dia hanya makan aiskrim yang masih keras, belum cair..... Jika dah cair dia dah tak sudi. Jadinya jika diletakkan dalam cawan atau apa, dalam kapasiti yang lebih kecil, cepat cairkan..... 'Nah puteriku bertuah, hambiklah sebekas ni, pegi makan elok2 ye....jangan celop jari plak.......'

Sekarang dalam proses menurunkan kembali berat badan.... Diet ekstrem gitu.... Bukan sebab apa, sebab rasa sayang kain baju yang beralmari tu nak kena sedekah kat orang kan.... Pastu terasa rendah diri..... sebab ada org tu yang selalu kutuk2 kita.... Ye lah... Kutuk sikit2 hokey le lagi.... Ni sikit2 perli, sikit2 perli..... Tak pe la.... Ko kurus melidi, ko ngata la kat haku yang debab bak blue hyppo nih.... Tak pe..... Tapi kurang2 haku comey lagi hokeh..... (kahkahkahkah....ayat perasan)...


Tengok, tengok....comey kan???? Hukhukhukhukhuk...katalah comey walau tak comey.....pls..pls...pls...

No comments:

Post a Comment