Followers

Saturday, March 5, 2011

Aku bukan ibumu.....

Adoiii.... Saya ni bukanlah manusia yang kejam tau sampai taknak mengaku anak itu. Tapi memang saya ni bukan ibunya tau...... Tapi apalah daya bila sahaja, bangun pagi itu bonda mengadu si Kentot tu bandannya dah sejuk-bedi (sejuk sangat-sangat), macam nak mati. Dah tu pula, susu pun tak mahu minum dah. Kesian dia....sambil ber-FB, boleh le pula pangku dia cam baby. Hukhukhuk......dan si Kentot ni pula, boleh pula dengan amannya tido!!!!! Waa.....parah weeiiiii ini macam. Siap sambil tengok TV, boleh pula sorokkan dia kat dalam T-shirt nak bagi badan dia panas gitu.....kira macam dia tengah mengeram kat ibunya le tu...


Tengok...betapa amannya dia tido dalam pelukan mesra saya.... hukhukhukhuk.....jenuh la cam ni kan... (sila abaikan gambar yang blur-blur...guna HP kan....)


Dah panas sikit tinggalkan balik dalam kotak... Sembunyikan dia dalam seluar Puteri masa kecik-kecik dulu...:)



Pas tu dapat pula main-main ngan baby ni. Pun bukan anakku... Anak siapa erk? Hmmm... Apa nak cakap erk? Anak kepada adik ipar sepupuku. Hehehehehe.... Geram tengok matanya, bulat je... Nama Safiya, umo 10 bulan..... Sila abaikan saja baju ungu dan tudung hijau yang memang tak matching langsung, pastu siap berkain batik lagi!!!. Ini namanya tangkap muat saja. Perasan tak? Kulit muka saya dah gelap....waaaa..... cam no nih????? SPF berapa nak guna nih???

No comments:

Post a Comment