Followers

Sunday, March 6, 2011

Apa buat semalam???

Sekarang ini dah pun pukul 3.20pagi. Saya dah tidur tadi tapi bangun semula, seterika baju, kemas barang (maklumlah nak balik umah sewa) dan sekarang up-date blog. Ye lah...sekali lagi akan bersawang untuk beberapa hari. Mungkin juga tak lama, saya akan menjenguk juga sekejap. Kesian biarkan blog ni bersawang lama-lama.

Okay, apa buat semalam???? Semalam saya banyak habiskan masa di rumah melayan si Puteri Bertuah. Biasalah, dah tinggal beberapa hari mulalah nak bermanja-manja. Nak gaduh-gaduh pun ada, nak merajuk-merajuk pun ada. Pagi-pagi tu dia taklah kawan sangat dengan saya, maklumlah bila rumah mula dipenuhi oleh sepupunya yang datang singgah sebentar. Tapi bila dah tengah hari, rumah dah kosong, dengan siap lagi dia nak berkawan dan bergaduhkan......:)

Petangnya saya sengaja bawakan dia ke Queensbay Mall. Panas betul hari semalam. Rupanya malamnya nak hujan.... Okay, masa nak masuk parking tu, penuh, padat, sendat. Kira lebih kurang dekat 40minit dok beratur nak masuk parking. Adoiii...sepatutnya jika parking dah penuh, jangan benarkan orang masuk dari awal-awal. Bila dah masuk dalam terowong tu, mana boleh patah balik....waaaaaa....... Tapi rupanya tak penuh pun, masih ada ruang kosong tapi disebabkan sikap jual ikan sesetengah manusia tu yang menimbulkan suasana sesak tadi. Parking untuk bayar tiket parking sesuka hati, bawa macam siput semata-mata nak tengok atau cari parking yang memang dah out of stock di tingkat yang rendah, ada pula yang sanggup tunggu bertenggek sampai orang keluar parking, sampai orang pula kena beratur tunggu dia yang menunggu. Tolonglah.....sesampai saja saya ke tingkat 6...nahhhh...kata orang tu, belanar......maksudnya, banyaklah tu......:)

Bawa si Puteri Bertuah tengok-tengok buku disamping saya membeli beberapa keperluan diri yang penting. Kemudiannya si Puteri merenggek kelaparan... tadi dah makan, tapi lapar lagi. Nak makan Kenny Roger's pula tu. Hah....melayanlah beberapa mimik muka dari si Puteri Bertuah ni....:)



Kategori kerek...


Kategori bosan



Kategori gembira/lazat kot...:p


Kategori manja-manja ngan tok


Dan...kategori ngantuk bangat sihhhh....terus ZZzzzzZZZzzzz dalam kereta masa on the way balik...hehehehehe

No comments:

Post a Comment