Followers

Sunday, March 20, 2011

Segmen Bersama Puanbee.com

Hokey....baru lepas balik jejalan bersama Puteri Bertuah tu. Lokasinya adalah GIANT. Pergi beli barang dialah...segala susu, milo, vitagen, calsium dan macam-macam roti. Baliknya, on pc lagi then blogwalking di sana-sini. Singgah sekejap ke blog CT n Honey, rasa tertarik pula dengan satu entry tu. Terus terminat nak join juga.

Apa yang nak di join tu??? Nak join; Segmen bersama Puanbee.com. Agaknya jika Puan Bee tu review saya punya blog ni, apalah yang dia nak komen ye? Mungkin dia akan komen:

'Blog anda terlalu serabut dengan widget yang tak penting...'
'Blog anda ni peninglah, macam-macam sangat topiknya..'
atau...
'Blog anda ni macam dah lari tajuk je...'

Okaylah... Tak kisah le apa-apa pun. Apa-apa komen pun saya terima nanti, asalkan ia membina. Tapi sebelum itu kan, izinkanlah saya cerita-ceriti sedikit tentang blog saya yang masih setahun jagung ini kan..... Sebenarnya tujuan asal saya buat blog ini adalah untuk mengisi masa lapang saya di zaman pengangguran tidak lama dahulu. Selain daripada itu adalah bertuuan untuk berkongsi minat saya terhadap kraf, kisah hidup dan juga minat saya dalam bidang tulis-menulis. Sebab itu saya namakan blog ini sebagai You and Me become Us (unmebecomeus). You itu boleh didefinisikan sebagai pembaca, atau juga merujuk kepada si Puteri Bertuah atau pun sesiapa sahaja yang berkaitan dengan entry saya. Me dah tentulah saya. So, bila dah ada You and Me, jadilah kita. Cerita tentang kita, kita kongsilah gitu. Okay??? Hehehehehe.....

12032011861 Segmen Bersama Puanbee.com  : Review Blog


Meh le join gak segmen nih... Harap nanti Puan Bee sudi-sudilah jenguk blog saya yang tak seberapa ini dan komenlah apa yang sepatutnya. Hehehehehehe....;)

2 comments:

  1. hehe bee jenguk dulu , nanti sampai masa review bee hantar link yer..

    ReplyDelete
  2. okay....terima kasih sudi jenguk ya...:)

    ReplyDelete