Followers

Saturday, March 26, 2011

Mari tolong saya cari istana hinggap...boleh???

Sekarang pagi, hujan renyai-renyai kat luar. Tuan Puteri Bertuah masih dibuai mimpi sebab semalam tidur lewat dan lagi pun suasana dingin macam ni memang terlajaklah jawabnya.

Okay, saya bekerja dan bekerja sehingga mengabaikan beberapa terapi diri menyebabkan saya terasa diri saya tua sebelum waktunya. Selain daripada itu, beberapa peristiwa akhir-akhir ini membuatkan mood saya sikit terjejas. Makanya sekarang saya sedang memikirkan terapi diri yang sudah lama saya tak buat iaitu, bercuti. Ye, saya selalu pergi cuti-cuti bersama keluarga. Kali ini, saya hendak bercuti sendirian. Hehehehehe.... Bukan nak membelakangkan keluarga, cuma nak sedikit masa untuk diri. Nanti, hujung tahun giliran bersama keluarga pula, insyaallah...

Apa nak buat ye...??? Saya nak travel dengan keretapi ekspress rakyat....hehehehe... Dah lama betul tak naik keretapi. Last saya naik masa bawa family ke KL, bertahun-tahun yang lalu. Dulu masa saya belajar, keretapi ni dah jadi pengangkutan tetap pergi balik Pulau Pinang-Kuala Lumpur. Jadinya saya teringin sangat nak pergi dengan keretapi kali ini.

Sekarang saya tengah survey penginapan sepanjang masa di sana. Ada la dua hotel ni yang saya rasa okay untuk di jadikan istana hinggap buat sementara waktu:

http://www.swissinnkualalumpur.com/packages05.html
http://www.citinmj.com/reserve.php

Hmm..... tapikan, saya agak tertarik dengan Citin Masjid Jamek tu. Sebab bilik dia agak cantik dengan warna pink. Hehehehehe... kemudian siap ada Free Wi-Fi kat bilik. Ada yang sekali breakfast ada yang tiada. So, meh la tolong saya cari istana hinggap ni. Saya nak pergi ni. Tarikh cadangan; hujung minggu ini....:)

*tadi suarakan dekat bonda nak pergi bercuti. Sekali bonda sound; duit asal nak berkerak je nak pi cuti sana-sini. Cuba la simpan duit sikit....hehehehehe.... Alahai bonda, anakandamu ini, biar pape asal merata...hehehehehehe

No comments:

Post a Comment