Followers

Wednesday, November 3, 2010

New HP Pouch?????

Tak adilkan Tok Timah je ada baju HP yang baru? Ayat yang penuh kedengkian. Okay, tadi sambil-sambil menonton CSI sempat jugalah tangan ni menggunting-gunting, menyeterika dan menjahit.


Taddaaa......hasilnya, satu lagi pouch HP yang serba ringkas. Kali ini saya menggunakan fabrik cotton linen yang ada gambar 'rabbit' yang comel. Bahagian dalamnya, printed cotton dengan corak bunga ros kecil-kecil. Pouch ini belum sempat basuh lagi dah saya sarungkan. Sebab tu, kalau perasan, masih ada line bewarna kebiru-biruan di atas pouch tu. Tak apalahkan, nanti hilanglah...... Yang penting, saya pun dah ada pouch HP yang baru, walau pun HPnya tetap yang lama.


Khamis sudah datang........hmm.....mata pun dah ngantuk.....kena tido, esok kena jumpa Zila.....daaaa.....

4 comments:

  1. mama nuriel.. closure tuh ada magnetic ke eks? or mmg terbuka camtuh jer... best ler tgk pattern2 simple camni.. nice sgt

    sempat lg tuh nak meggunting sambil tgk CSI.. hati2 kang tergunting tangan hahaha

    ReplyDelete
  2. mila....yang ini tak de magnetic or any button. Tapi masa buat kena make sure sizenya betul-betul sendat gitu....agar HP anda tak tercicir nanti...hehehehe

    simple je....cuba la buat satu....hehehehe. CSI tu rancangan fav. Tak boleh tinggal la.....:)

    ReplyDelete
  3. mama Nuriel,look simple n cute,
    leh bt tutorial x?

    ReplyDelete
  4. hmm...okay, insyaallah dalam 2, 3 hari cuti ni, jika ada kelapangan saya akan cuba buatkan tuto..:)

    Mmg simple dan sekejap je buatnya. Klu di ikutkan tak sampai setengah jam pun.....(tapi saya ni bnayak menyinggah...mau 2,3 jam juga la....)

    ReplyDelete