Followers

Wednesday, November 24, 2010

Saya bungkus...:)

Malam ini tiada apa pun yang saya kerjakan sebenarnya. Saya hanya sempat mengemas ruang kerja saya sedikit dan disamping itu, saya membuat pembungkusan untuk 'Sweet Roses' saya. Siap bungkus, saya letakkan asing di dalam kotak kecil. Bukan apa, nanti jika nak guna, saya boleh terus kilik kotak tu saja....:). Maklumat lanjut mengenai 'sweet roses' ini boleh klik sini ya...Sekali tengok, macam bungkus candy pun ada ni...:)


Tadi siang pun ada yang bertanyakan mengenai 'wedding gift' set iaitu 'place mat and coaster boxed set'. Makanya tadi saya pun memperkemaskan ikatan reben sebelum esoknya saya bawa ke pejabat. Untuk sepanjang bulan November dan Disember ini, kotak yang disertakan adalah percuma. Maka ramailah pula yang membeli. Saya tak sempat nak tambah stok. Harap hujung minggu ini saya bolehlah buat kerja-kerja penambahan stok...:)


Makanya, sekarang nak zzZZZZ...:)

No comments:

Post a Comment