Followers

Monday, November 8, 2010

Reversible bag-The Pink Roses

Telah puas tadi saya membebel tentang pelbagai jenis bag. Sekarang ini saya paparkan hasil saya yang terkini. Hmmm... ada dua jenis dan corak ya..... Sebenarnya hanya satu bag, tetapi ini hasil saya yang terbaru iaitu 'reversible bag'. Boleh digunakan kedua-dua belah ikut citarasa dan kemahuan anda.

Mahu lihat maklumat lengkap mengenai bag ini? Sila-sila jenguk ke galeri saya ya.


Samada bercorak bunga ros yang comel ini.....atau

Warna polos dengan satu poket kecil dengan riben lace yang comel......

Satu bag dengan 2 coRak dan warna. Sekurang-kurangnya, anda ada pilihan lain jika jemu bukan? Jimat pun jimat..... beli 1 dapat 2......:)

4 comments:

  1. mama nuriel.. guna batting ke? senang jer nak terbalikkan.. kalau interfacing keras tuh alamat setahun sekali ler terbalikan hahaha

    ReplyDelete
  2. yang ini guna interfacing, single layer, kalau nak keras lagi guna double la. Tapi yang ini saya dah buatkan lapik yang keras untuk base dia. Jadi taklah sampai double interfacing tu.....:)

    Jangan pula guna yang super keras punya interfacing yang macam org buat leher baju melayu tu erk? yang tuh mmg lah setahun nak terbalikkan....hehehehe

    ReplyDelete
  3. tomei... teringin jg nak buat... hehehe...

    ReplyDelete
  4. boleh buat...cubalah, simple je yang ini, yang penting, pengukuran kena tepat, klu tak nanti, tak kemas pula jadinya.....:)

    ReplyDelete